Podpora inkluzivního prostředí v ZŠ waldorfská
Prioritní osa: | 4. Vzdělání a vzdělanost a podpora zaměstnanosti | |
Specifický cíl: | SC 4.2 Zvýšení kvality vzdělávání prostřednictvím posílení inkluze v multikulturní společnosti | |
Registrační číslo: | CZ.07.4.68/0.0/0.0/17_045/0001225 | |
Zaměření projektu: | Projekt je zaměřen na kombinaci následujících témat: personální podpora škol, přímá podpora dětí s OMJ a jejich rodičů / zákon. zástupců ve školách, vzdělávání a osobnostní rozvoj pedag. pracovníků škol, komunitní aktivity a podpora inkluzivního prostředí škol. Celkový počet dětí školy je (platný k 09/2017) - 224 - počet dětí s OMJ na škole (případně počet dětí/žáků s OMJ, pro které je podpora plánována) - 10. Poskytnutí dočasné personální podpory základní škole a žákům s OMJ prostřednictvím činnosti dvojjazyčného školního asistenta po dobu 24 měsíců (asistent bude zaměstnán na 1,0 úvazek po dobu 18 měsíců a na 0,5 úvazek po dobu zbylých 6 měsíců, proto byla tato šablona zvolena 42x), - 2x realizace jednorázového třídního projektu pro 1 třídu v délce 45 min., - 2x realizace 4 hodinového bloku projektové výuky pro 1 třídu v délce 45 min., - vzdělávací a osobnostní rozvoj pedagogických pracovníků školy v rozsahu 8 hod., - rozvoj spolupráce a sdílení dobré praxe ZŠ s rodiči žáků, - podpora komunitního charakteru školy díky organizaci komunitně osvětového setkání v délce 2 hodin. | |
Žadatel: | Základní škola waldorfská, Praha 5 - Jinonice, Butovická 228/9 | |
Partner: | - | |
Výše schválené podpory: | 970 766,00 Kč | |
Harmonogram: | Datum zahájení projektu: 1. 9. 2018 | |
WWW: | www.waldorfska.cz |
Cílem projektu je rozvoj v oblastech, které škola určí jako prioritní pro svůj rozvoj a budoucí směřování v oblasti vytváření proinkluzivního prostředí škol a k začleňování dětí a žáků s odlišným mateřským jazykem (dětí s OMJ).